top of page

Saal Digitaal - Fotoalbum

Toen ik op Instagram een advertentie voorbij zag komen van Saal Digitaal met als kop “Bent u fotograaf?”, werd mijn aandacht natuurlijk meteen getrokken. Het duurde dan ook niet lang voor ik alle nodige stappen had doorlopen om een waardebon ter waarde van veertig euro te kunnen ontvangen. Dat is ook zonder problemen gelukt: een dag later zat er al een berichtje in mijn mailbox met daarin een code die me toeliet dit fantastische fotoalbum te maken. Het maken van dat album verliep zo vlot dat het zelfs leuk werd om te doen: het programma helpt je – op een heel erg duidelijke manier – om je foto’s te schikken op zo’n manier dat ze het beste tot hun recht komen. De glanzende afwerking van de pagina’s maakt het geheel er zelfs nog professioneler uitzien en ook de kaft ziet er netjes en uitnodigend uit. Dankzij Saal Digitaal heb ik de kans gekregen om mijn portfolio te laten drukken in een album dat ik met trots aan iedereen wil laten zien. Gebruiksvriendelijk, snel, netjes en professioneel: het zijn maar enkele woorden waarmee ik hun service zou kunnen omschrijven. Het is duidelijk dat zij er een prioriteit van maken om hun klanten tevreden te stellen. En tevreden, dat ben ik zeker. Een echte aanrader!


Featured Posts
Recent Posts
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
Follow Us
  • Facebook Social Icon
  • Twitter Social Icon
  • Google+ Social Icon
bottom of page